Hem » SEXLEKSAKER » PENISRINGAR
PENISRINGAR

PENISRINGAR

Penisringar är troligtvis en av de vanligaste och populäraste sexleksaken för män. Det finns en otrolig variation av penisringar som alla skapar olika tryck och har olika funktioner. De träs traditionellt runt penisen och placeras vid penisroten där den skapar ett tryck och bidrar till hårdare och kraftigare penis.

Det som händer är att man sluter blodcirkulationen en aning så att penisen svullnar upp och blir tjockare och hårdare. Många upplever även att man kan bibehålla ståndet under en längre period.


PENISRINGAR FÖR SEXIGA PARLEKAR

Här på vuxenkul.se hittar du ett brett sortiment av vibrerande penisringar som är optimala vid samlag mellan man och kvinna. Den vibrerande ringen stimulerar kvinnans klitoris samtidigt som mannens penis penetrerar vaginan och även han får ta del av starka vibrationer. För många par har en enkel penisring varit det avgörande för deras sexliv. Vänta inte med att testa!


EREKTIL DYSFUNKTION

Eller ED som det oftast förkortas innebär att man har svårt att få och/eller kunna bibehålla erektion. Det finns många saker man kan testa innan man går till läkaren och ber om att få Viagra (sildenafil) utskrivet. Följande metoder rekommenderar vi:


1. Träna upp bäckenbottenmusklerna med hjälp av knipövningar.
2. Inta ett receptfritt alternativ till Viagra som inte innehåller någon receptbelagd substans.
3. Pumpa upp din penis med en så kallad penispump och sedan trä på en kukring för att behålla blodet i penis som i sin tur ser till att du har ett stånd.
Eller varför inte testa alla tre samtidigt för ett optimalt resultat.

Dock tycker vi att det är viktigast att börja med träningen. Att med hjälp av knipövningar träna upp muskulaturen som gör att man kan hålla ett stånd. Ibland räcker det med detta och man slipper att äta medicin och köpa hjälpmedel.

Tränar man upp dessa muskler så kommer man även att kunna spruta hårdare och får en skönare och mer intensiv orgasm. Men som med allt annat vill människan ha snabba lösningar och gärna lösningar man inte behöver jobba så hårt för att uppnå.

Men jag lovar dig, testa att köra knipövningar i 3 månader och du har tagit ditt sexliv till en helt annan nivå utan att ha spenderat en krona. No pain, No gain som det heter.

Men hur gör man då dessa knipövningar? Först börjar du med att identifiera muskeln som du skall träna, detta gör du genom att gå på toa och urinera, testa nu att bryta av strålen - sluta kissa trots att du hade kunnat fortsätta. Just den muskel som stoppade strålen gör också att du kan hålla ståndet längre och hårdare. Denna muskel skjuter även ut din sperma när du får din utlösning.


Nu när du har identifierat vilken muskel du skall träna så är ett nästa steg att skaffa sig ett bra träningsprogram.


Först vill jag komma med en varning om vad du INTE skall göra, det är att träna genom att kissa och bryta av strålen upprepade gånger, träningen skall utföra UTAN kisstrålen bryts av, anledningen är att man kan få olika komplikationer om man gör på detta sätt.


Det fina med denna träning är att man kan göra den var man vill, när man vill. Det syns nämligen inte utanpå att du aktiverar denna muskel. Träna i skolan, på jobbet, när du kollar på TV eller varför inte samtidigt som du runkar eller har sex med din partner.


Vi börjar med att förklara nybörjarträningen och fyller på denna tex löpande. Många rekommenderar ju denna träning varje dag, men jag anser att dessa muskler är som alla andra muskler, de behöver vila för att stärkas, därför rekommenderar vi denna träning varannan dag, känner man sig ändå ansträngd i musklerna så vilar man tills att man känner sig återhämtad.


Under första veckan tycker vi att du skall upprepa rörelsen 30 ggr, vila, sedan 30 till, vila och till sist 30 stycken till. Detta kallas vanligen att man gör 3 set om 30 repetitioner. Kör så varannan dag eller mer sällan om du känner att du har träningsvärk. Träna inte oftare, resultatet blir inte bättre för det, kroppen behöver som sagt vilan för att bli starkare och uthålligare.


Under andra veckan föreslår vi att du ökar belastningen till att köra 6 set om 30 repetitioner.
Nu börjar du bli lite varm i kläderna och har redan hunnit bli lite starkare i musklerna som kontrollerar ditt stånd.


Under tredje veckan så kör vi på med lite annorlunda träning. Nu skall du knipa till och hålla knipet så hårt du kan under 30 sekunder och sedan slappna av. Gör detta 6 gånger varannan dag.
Förslagsvis så kör du dessa träningsveckor rullande efter varandra. Vecka 1, vecka 2, vecka 3 och sedan vecka 1 igen osv.

Givetvis så kan man utforma mer avancerade träningsprogram om man vill det.
Fler övningar och en uppdaterad text om detta kommer inom kort. Har ni några frågor angående denna träning så får ni mer än gärna ställa dessa frågor som en kommentar under någon av varorna i varugrupp penisringar, så återkommer vi med ett svar inom 24 timmar.

Skrivet av
Christian Andersson på vuxenkul.se

 

Produkter
12 36 72
Totalt 252 poster
Sida 1 av 7
1 2 3 4 5 6 7