Kundtjänst

Har du frågor?

Vi hjälper gärna till om du har frågor. Innan du hör av dig kan det vara bra att kolla igenom svaren på våra vanligaste frågor nedan.

FAQ

Jag ångrar mitt köp. Vad ska jag göra?

Ångrar du ditt köp inom loppet av 14 dagar efter du tagit emot varan så har du rätt att få pengarna tillbaka. Detta regleras i distansavtalslagen. Önskar retur sänder du varan till Truck Videocenter AB, Backa Bergögata 2, 422 46 HISINGS BACKA. Vi rekommenderar dig att sända det med REK då du har ansvaret om paketet kommer bort. Sänd ej med postförskott, dessa paket löser vi inte ut. Det är också du som kund som står för returfrakten tillbaka till oss. Tänk på att varan måste vara oanvänd och i obruten förpackning. När vi fått varan till oss och om det visar sig att varan är i korrekt skick så krediterar vi hela beloppet direkt via Klarna.

Min vara är trasig. Hur reklamerar jag?

Är din vara trasig sänder du oss ett mail till info@vuxenkul.se. I mailet ska det framgå ordernummer, namn och en tydlig förklaring på vad som är fel på varan. Gärna med bilder och/eller ett informativt filmklipp. Därefter kommer vi bearbeta ärendet och höra av oss inom 24 timmar.

Har ni öppet köp?

Nej. Av hygieniska skäl har vi inget öppet köp.

Är paketet diskret?

Ja. Alla våra paket skickas 100% diskret utan någon som helst koppling till vår verksamhet.

Hur snabb är leveransen?

Mycket snabb! Vi skickar alla paket inom 1-2 arbetsdagar. Beställer du innan klockan 15:00 skickar vi ditt paket redan samma dag.

Har ni butiker?

Ja! Vi har två butiker i Göteborg. Vuxenkul Stigs Center Backabergögata 2 och Vuxenkul Backaplan, Färgfabriksgatan 3. Varmt välkomna!

Har ni presentkort?

Nej. I dagsläget finns inte möjligheten att köpa presentkort.